گهواره


دو خط شعر

با معنا/زنبور عسل

                                                                                                             مرا جای خودم بگذار

                       خودت را جای گهواره

                     و آغوشی تسلی بخش

                                                                                                              کنارم باش همواره



نظرات شما عزیزان:

Mina
ساعت17:46---1 اسفند 1393
web shoma ham khoshkel hast

pooya
ساعت15:13---4 بهمن 1393
سلام خوبی عالی بود این پستت
خیلی از مطالبت خوشم اومد
میخوام یه چیز دوستانه بهت بگم این یه تبلیغ نیست چون از وبت خوشم اومده میخوام به یه جا دعوتت کنم
اصلا بیا مطالب وبتو هم اونجا بزار هم تو وب خودت
تمام امکانات اونجا رایگانه هیچ پولی نمیدی
میتونی با خیلی ها دوست بشی و پست هاتو به اشتراک بزاری
هر چیزی که فکر کنی اونجا داره

اینم اون سایتِ هست

http://melodypatogh.ir/

( فک نکنی این یه تبلیغ بودا )
چون از وبت خوشم اومده بهت پیشنهاد دادم
منتظرت هستم اونجا اسمم ( p㋡㋡ya ) هست
اینم وب خودمه
www.pooya240.lxb.ir

( منتظرت هستم )


amir
ساعت12:02---3 بهمن 1393
برای تبادل لینک بهم سر بزن
پاسخ:مرسی که به من سرزدید می تونید هوشمند لینک کنید


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 3 بهمن 1393برچسب:,ساعت 11:11 توسط




لطفا صفحات دیگر را نیز ببینید